HTML

hachiroku

Toyota Corolla TwinCam GT (AE86) Driftautó építése

Friss topikok

  • kókuszosvarázs: Nálunk most van folyamatban a VW bogarunk Dufi, eladása. :(:( Bár ő sosem volt verseny autó, azért... (2009.12.07. 13:09) Eladva....
  • DRIFTER DAVE: ZOLI ÉN MÁR TERVEZGETEM A DRIFTES JÖVŐMET EGY COROLLÁVAL CSAK NEM HACSIVAL HANEM COUPE VAL!! DE ... (2009.08.08. 23:11) Kakucsi csalódás
  • Ambass: üdv! Új autó project miatt eladó? (2009.07.08. 22:53) Váratlan fordulat: ELADÓ
  • duck: Épp le akartalak tolni, hogy csak piszkálni tudod az embert új bejegyzésekért, de megláttam, hogy ... (2009.06.25. 11:04) Bejelentkezés...
  • XJS: Hat apam, en nem sokat ertek a drifthez, de ilyen nyugodt, pontos meginditasokat...Kiba profi, gra... (2009.05.23. 21:49) Onboard cam by Gabofoto.hu

2008.02.13. 12:38 hachiroku

Bevetésre készen

Túl vagyok a motor bejáratásán, gond nélkül sikerült a tervezett 300km-t abszolválni. Reménykedem, hogy ennyi elég is volt neki, mert további autózására nem nagyon lesz lehetőségem az edzésig. Néhány alkalommal azért elengedtem rendesen a gépet, nagyon forgós lett a motor, futómű patent, és kocsi maga pedig olyan benyomást kelt, mintha egy acéltömb belsejében ülne az ember. Minimálisat rugózik, szinte alig, ugyanakkor mégis csillapít. Kormány nagyon gyorsan fordul vissza, igaz majdnem 4 fordulatot, de legalább gyorsan:).

Még a bejáratás előtt volt szerencsém megméretni az autót hitelesített mérlegen: 940kg. Ez körülbelül megfelel a kocsi versenyen használt súlyának mivel kb. 20L üzemanyag volt a tankban, tehát az autó nettó össztömege: ~920kg. Korábban már számolgattam és nagyjából ennyit is saccoltam. Hiába, hogy számításaim szerint összesen több mint 105kg-ot csökkentettünk a forgalmi szerinti 975kg-ból, a bukócső, karosszéria erősítés, drift specifikus alkatrészek majdnem 60kg-ot nyomnak. Egy ultrakönnyű motorháztetőt még szeretnék, és egy könnyebb akksit, amit természetesen át kell helyezni az autó hátsó részébe. Ezzel még kicsit korrigálni tudnám a kissé elmászott gyári balanszot, ugyanis a hátulja lett jobban lekönnyítve. Valamint ezzel meg is közelíteném a kitűzött 900 kilogrammot.

Ülés fronton is történt változás. Beszereztem egy pár pillekönnyű Racing Drift üvegszálas versenyülést, innen: versenyules. Nagyon korrekt cég! Talán a barátok és ismerősök örömére is, immár 2 ülés van a kocsiban:)

Hétfőn este mégegyszer átvizsgáltuk a motort és beállítottuk egy picit "hegyesebbre". Kompresszió van rendesen, mind a 4 hengerben ~15 bar, olajnyomás pedig 2-6 bar között mozog. Emeltünk kicsit az alapelőgyújtáson, majd elfokoltuk néhány fokkkal a szívóoldal vezérlését. Edzésig még lecserléjük a motor/váltó olajat verseny olajakra és hadd szóljon. Nagyon elégedett vagyok a ZDoman motorral, szerintem a gyárihoz képest meglehetősen erős lett!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86.blog.hu/api/trackback/id/tr68337511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oli 2008.02.14. 18:59:18

Nem találok szavakat. Sok sikert a versenyen. ;)

Batyik 2008.02.17. 22:01:05

Ez az! KÉSZ:D és 2 üléssel;)
süti beállítások módosítása