HTML

hachiroku

Toyota Corolla TwinCam GT (AE86) Driftautó építése

Friss topikok

  • kókuszosvarázs: Nálunk most van folyamatban a VW bogarunk Dufi, eladása. :(:( Bár ő sosem volt verseny autó, azért... (2009.12.07. 13:09) Eladva....
  • DRIFTER DAVE: ZOLI ÉN MÁR TERVEZGETEM A DRIFTES JÖVŐMET EGY COROLLÁVAL CSAK NEM HACSIVAL HANEM COUPE VAL!! DE ... (2009.08.08. 23:11) Kakucsi csalódás
  • Ambass: üdv! Új autó project miatt eladó? (2009.07.08. 22:53) Váratlan fordulat: ELADÓ
  • duck: Épp le akartalak tolni, hogy csak piszkálni tudod az embert új bejegyzésekért, de megláttam, hogy ... (2009.06.25. 11:04) Bejelentkezés...
  • XJS: Hat apam, en nem sokat ertek a drifthez, de ilyen nyugodt, pontos meginditasokat...Kiba profi, gra... (2009.05.23. 21:49) Onboard cam by Gabofoto.hu

2009.03.16. 09:52 hachiroku

röf-röf...

Beindult a malac, szépen röfög :D:D:D. Igaz még csak a gyári elektronikával, de működött. Beindítottuk, megnyugodtunk, minden OK. Jöhet a MegaSquirt!!!! Olajnyomás full, persze bután járt, de működött. Nagyon nem forszíroztuk a forgatást, lévén vasárnap meg Nemzeti Ünnep is, a malac pedig fülsüketítően hangos. Természtesen a héten is sokat dolgoztunk a kocsin, megkapta az új váltót, hiperszuper olajakat. Sumy barátunk elkészítette a középkonzolt, melybe kényelmesen beépíthetem az összes műszert. ZDoman újraesztergálta a kézifék mechanikáját, plusz készíttetett egy könnyített ékszíjtárcsát. Köszönet érte srácok! Életre keltettem az Innovate szondát, bekötöttem végre az áramtalanítót is, felkerült a vákum kollektor, új benzin betáp stb stb..... Két átkötés, két ellenállás beforrasztása, a gyújtáselektronika átkötése választ el attól, hogy beinduljon egy MS alapprogival. A héten menni fog, teljes erejéből, ezt megígérem.

Nagyon beindultam én is, mivel hétvégén kilátogattunk az MDSZ idei első hivatalos edzésére, ahol jó volt végre találkozni barátokkal, ismerősökkel a drift élet képviselőivel. Éééééés természetesen a legjobb volt megcsodálni Miki1 új technikáját, az AE2000-t. Kívülről is nagy élmény volt látni a hatalmas kerekeket is brutálisan elfüstölő AE86-ot. Aztán beültem és mentük egy rövidet. Lehet olyat írni egy blogon, hogy "abokámatmajdlefostam" ? :D Ez a kocsi bizony, nagyon durva, lófaxt sem ad vissza az, amit kívülről lát az ember. Egyrészt a nyers erő, másrészt a Honda hangélmény, amit kívülről sajnos a kipuff elnyom. Ugye ezt a mocit egy közel 400kg-mal nehezebb bódéba tervezték (S2000), asszem nem is mondok többet....

Kedves drift, hamarosan én is érkezem.

1st start video a malacról:

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86.blog.hu/api/trackback/id/tr111005001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z0tya 2009.03.19. 13:11:43

Bár csak én is itt tartanék már.....


(Azért egy valamit árulj el:
standalone ecu és elosztó..mé?????...:) )

hachiroku · http://ae86.blog.hu 2009.03.19. 13:48:25

Tehát: 2 gyújtáselektronikát használok. Egyet a légtömegmérős (okosabb), egyet pedig a MAP szenzoros (alap) vezérlésből. A gyújtáselosztóban van egy 4 fogú kerék és a hozzá tartozó VR szenzor. Ezen szenzorból kinyert jelet beküldöm az AFM-es igniterbe, ahol digitális hullámmá alakul és az ECU IGF (ignition confirmation signal) bemenetére érkezik. Ez megadja a fordulatszámjelet és motor pozícióját. Kifelé pedig a MS a MAP-os elektronikán keresztül vezérli a gyújtást.
Ezt nem én találtam ki természetesen, csak próbálom megvalósítani MegaSquirt sikersztorik alapján :). Talán ma sikerül is ;) Nem egyszerű ez a mega, nagyon meg kell érteni a működését... Aztán remélem hamarosan zaklathatlak a programozással kapcsolatban! ;)

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.03.19. 20:22:36

Te Zoli, szeded le azt a viszkós szart a motorodról de gyorsan! :)
gyere át, adok egy elektromos, nagy klímaventit, csak azt a randa propellert ne lássam azon a szép motoron.

hachiroku · http://ae86.blog.hu 2009.03.20. 08:38:55

@Leslie_: :D Köszi szépen, élnék a lehetőséggel!

Előre is thx!

Z0tya 2009.03.23. 08:26:38

Hááát félig értem én, de mégse.
A megisquirthoz van vr szenzor elektronika minek ez e sok doboz elé.
Ráadásul a gyújtáselosztó jele nem is túl pontos, lóg a tengely,, lán vagy fogaskerékhajtás a főtengelyről....tudom tudom toyota de akkor is.
Az én receptem:
36-1 tárcsa a főtengelyre, Ford EDIS gyújtás wastedspark trafóval, ami a mega-hoz szintén bolt on, de még az edis is kimaradhat, ha van két végfok beforrasztva lehet hajtani a trafókat közvetlen.
(a Cossien ennél egzotikusabb a trigger, amihez a firmware verzió csak nem akart elkészülni a vemshez, így mi is a recept szerint jártunk el, és rock solid.

Z0tya 2009.03.23. 14:59:59

megnéztem a dohc beállításokat ami kb. akkor injektorokat használ mint te:
crank cold pw (-40c) ms:24
crank warm pw (77c) ms: 19
crank advance (deg): 4

msi3 2009.03.28. 10:26:12

.... Hát nem tom van ennél jobb hangja is...
süti beállítások módosítása