HTML

hachiroku

Toyota Corolla TwinCam GT (AE86) Driftautó építése

Friss topikok

  • kókuszosvarázs: Nálunk most van folyamatban a VW bogarunk Dufi, eladása. :(:( Bár ő sosem volt verseny autó, azért... (2009.12.07. 13:09) Eladva....
  • DRIFTER DAVE: ZOLI ÉN MÁR TERVEZGETEM A DRIFTES JÖVŐMET EGY COROLLÁVAL CSAK NEM HACSIVAL HANEM COUPE VAL!! DE ... (2009.08.08. 23:11) Kakucsi csalódás
  • Ambass: üdv! Új autó project miatt eladó? (2009.07.08. 22:53) Váratlan fordulat: ELADÓ
  • duck: Épp le akartalak tolni, hogy csak piszkálni tudod az embert új bejegyzésekért, de megláttam, hogy ... (2009.06.25. 11:04) Bejelentkezés...
  • XJS: Hat apam, en nem sokat ertek a drifthez, de ilyen nyugodt, pontos meginditasokat...Kiba profi, gra... (2009.05.23. 21:49) Onboard cam by Gabofoto.hu

2009.02.24. 22:01 hachiroku

Újra itthon...

Újra itthon az autó!!! Mivel otthon tele a garázs egyéb járműveimmel, így a versenyautót a zord télre áttelepítettük édesanyám garázsába, kipihenni az év fáradalmait. Ebben a garázsban üdül ZDoman majdan épülő gyönyörű versenyautója is, tehát a lelki egyensúly biztosított volt a gépeknek, reméljük ennek megfelelően szolgál majd az idei évadban :D. Na… a tréfát félretéve, a tartós hideg és havazás ellenére haza kellett szállítanunk a kocsit, mert a hamarosan kezdődő versenyévadig nagyon kevés idő van hátra. A hazatérést követően, azonnal hozzáláttunk és darabokra szedtük a vasat. Mivel a ZDoman garázs körül mindig sürgésforgás van és egyébként is nagy a baráti kör, így mindig lehet segítő kezekre számítani:).

Fele autó már a csomagtartóban leledzik, a motor természetesen Zoli műhelyében maradt. Elmondása szerint a dugattyúkat/hajtókarokat 0,1 gramm pontossággal ki fogja „balanszolni”, ami a közel 9000-es fordulat miatt kötelező. Tervez még Zoli újabb hengerfej munkákat is, előbb vagy utóbb úgyis ~200 lóerőt kell kiszolgálni a hengerfejnek is, persze erre már kizárólag egy új blokkal kerülhet sor. A jelenlegi blokk teljesítőképességét az idei konfigurációval teljesen kihasználjuk. Ezen felül az egész motor átvizsgálásra és mérésre kerül, hogy megtudjuk mit is kapott a tavaly belegyötört 1200 verseny km alatt. A vizsgálat eldönti, hogy szükség lesz-e pl. hardcore TRD csapágyakra. A fránya ARP csavarok még mindig utaznak valahol, ezek megérkezéséig várakozunk a motor szétszedésével. Felszerelésre kerül az alábbiakban látható műremek, melyen már a gyönyörű tüték és a légszűrő alaplap is feszítenek:). Az egyedi trombiták gyártását ezúton is köszönöm Pepulának és a BME  gépgyártás tanszékének.

Miután visszakerül a 4A-GE megszokott helyére, csak rám vár majd feladat, azaz az elektronika felélesztése és programozása. Motorvezérlés előtt azonban van még teendő gazdagon. Mivel tavaly sikerült ügyesen elégetni az összes testkábel szigetelését, így újra le kell gyártanom mindet. Ezekkel együtt bekötöm az előírásoknak megfelelő áramtalanító rendszert is. Kakucson leszakadt a hátsódobom és eltört a kézifékem is, ezeket is meg kell javítani. Egyéb egetverő gond tulajdonképpen nincs az autóval, aknán átnéztük és megrángattuk. 1-2 kilazult csavart találtunk, annak ellenére, hogy minden manual szerinti nyomatékkel lett lehúzva. Most kezdem megérteni, hogy mit is kaphat egy technika pl. rallye versenyek alkalmával, ha a drift is ennyire igénybe veszi. Simoncar is alapos munkát végzett, sehol egy rozsdafolt, vagy trehányságból adódó korrózió, örömmel konstatáltam, hogy a karosszéria is ki fog szolgálni még jónéhány esztendőt.

Tehát a munka elkezdődött, hamarosan jelentkezem. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86.blog.hu/api/trackback/id/tr11964043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása