Túl vagyok a motor bejáratásán, gond nélkül sikerült a tervezett 300km-t abszolválni. Reménykedem, hogy ennyi elég is volt neki, mert további autózására nem nagyon lesz lehetőségem az edzésig. Néhány alkalommal azért elengedtem rendesen a gépet, nagyon forgós lett a motor, futómű patent, és kocsi maga pedig olyan benyomást kelt, mintha egy acéltömb belsejében ülne az ember. Minimálisat rugózik, szinte alig, ugyanakkor mégis csillapít. Kormány nagyon gyorsan fordul vissza, igaz majdnem 4 fordulatot, de legalább gyorsan:).
Még a bejáratás előtt volt szerencsém megméretni az autót hitelesített mérlegen: 940kg. Ez körülbelül megfelel a kocsi versenyen használt súlyának mivel kb. 20L üzemanyag volt a tankban, tehát az autó nettó össztömege: ~920kg. Korábban már számolgattam és nagyjából ennyit is saccoltam. Hiába, hogy számításaim szerint összesen több mint 105kg-ot csökkentettünk a forgalmi szerinti 975kg-ból, a bukócső, karosszéria erősítés, drift specifikus alkatrészek majdnem 60kg-ot nyomnak. Egy ultrakönnyű motorháztetőt még szeretnék, és egy könnyebb akksit, amit természetesen át kell helyezni az autó hátsó részébe. Ezzel még kicsit korrigálni tudnám a kissé elmászott gyári balanszot, ugyanis a hátulja lett jobban lekönnyítve. Valamint ezzel meg is közelíteném a kitűzött 900 kilogrammot.
Ülés fronton is történt változás. Beszereztem egy pár pillekönnyű Racing Drift üvegszálas versenyülést, innen: versenyules. Nagyon korrekt cég! Talán a barátok és ismerősök örömére is, immár 2 ülés van a kocsiban:)
Hétfőn este mégegyszer átvizsgáltuk a motort és beállítottuk egy picit "hegyesebbre". Kompresszió van rendesen, mind a 4 hengerben ~15 bar, olajnyomás pedig 2-6 bar között mozog. Emeltünk kicsit az alapelőgyújtáson, majd elfokoltuk néhány fokkkal a szívóoldal vezérlését. Edzésig még lecserléjük a motor/váltó olajat verseny olajakra és hadd szóljon. Nagyon elégedett vagyok a ZDoman motorral, szerintem a gyárihoz képest meglehetősen erős lett!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
oli 2008.02.14. 18:59:18
Batyik 2008.02.17. 22:01:05