HTML

hachiroku

Toyota Corolla TwinCam GT (AE86) Driftautó építése

Friss topikok

  • kókuszosvarázs: Nálunk most van folyamatban a VW bogarunk Dufi, eladása. :(:( Bár ő sosem volt verseny autó, azért... (2009.12.07. 13:09) Eladva....
  • DRIFTER DAVE: ZOLI ÉN MÁR TERVEZGETEM A DRIFTES JÖVŐMET EGY COROLLÁVAL CSAK NEM HACSIVAL HANEM COUPE VAL!! DE ... (2009.08.08. 23:11) Kakucsi csalódás
  • Ambass: üdv! Új autó project miatt eladó? (2009.07.08. 22:53) Váratlan fordulat: ELADÓ
  • duck: Épp le akartalak tolni, hogy csak piszkálni tudod az embert új bejegyzésekért, de megláttam, hogy ... (2009.06.25. 11:04) Bejelentkezés...
  • XJS: Hat apam, en nem sokat ertek a drifthez, de ilyen nyugodt, pontos meginditasokat...Kiba profi, gra... (2009.05.23. 21:49) Onboard cam by Gabofoto.hu

2009.02.07. 16:34 hachiroku

A helyzet...

A helyzet az, hogy a tüték és az ARP hajtókarcsavarok kivételével minden alkatrész megérkezett. Azt hiszem jövő héten haza is hozom az autót és nekiesek, majd éjjelente vagy nem is tudom mikor, de muszáj nekifogni, ha idén is versenyezni szeretnék. Kezdhetek is egy váltócserével és a lelke - driftgarage után szabadon:) - kivételével, aztán jöhetnek szépen sorban a finomságok. Tütékről még annyit, hogy ZDoman San nem volt megelégedve a buta amerikaiak által alkotott T3 termékkel, és japán puska alapján egyedi tütét terveztetett Pepula Racing Technology-val. Injektorokkal támadt némi zűrzavar, mivel  a 4-ből, sajnos csak 2 működőt küldött az ember. Gondoltam írok neki és megköszönöm a kedvességét, hogy az Ebay hirdetés szerinti tesztelt, tisztított injektorok helyett küldött nekem egy marék szemetet, nem is olyan olcsón. Végül a kulturált hangvételű levélváltás mellett döntöttem, és meg lett az eredménye. Tök normálisan állt hozzá az eladó és 1 héten belül ideért 2 cseredarab, pedig a vásárlást követő 60 nap múlva jeleztem neki problémámat. A MegaSquirt-tel egész jól állok, a doboz minden teszten átment, MS 'n Spark Extra (gyújtásvezérléshez) és Hi_Res kóddal feltöltve a proci. Elkészítettem a szükséges Patch kábelt is, igaz ehhez az eredeti Greddy T-3 kábelt kellett beáldozni, de "több is veszett Mohácsnál"...

Az ITB átalakításhoz szükséges volt még egy 6 portos vákum tank beszerzése is, ami egy elég tetszetős kis alkatrész. Nem tudom más, hogy éli ezt meg, én teljesen odavagyok a szépen megmunkált kis fémdarabokért.

Ment a variálás, hogy milyen levegőszűrőt is tegyünk a szívósorra. Igazából a 2 legkézenfekvőbb a Magnaflow és a Pipercross volt. Mivel több 4AGE-n láttam már Pipercross szűrőt, így a PX600 mellett döntöttem, abból pedig a lehető legnagyobb belsőméretet választottam, hogy jó hosszú Trumpet is elférjen alatta. Íme:

Mivel elhittem, hogy képes vagyok magam programozni az elektronikát (hamarosan kiderül, hogy jól döntöttem-e :D:D:D) , így egy szinte elengedhetetlen kellékkel kellett kiegészítenem az ECU-t. A programozás egyik alapja, a motor számára pedig létkérdés a jó lambda érték. A DIY tunerek körében legnépszerűbb, azaz az Innovate Motorsport LC-1 szélessávú lambdaszondáját választottam. Ez tökéletesen együttműködik az MS-sel és nem mellékes, hogy KarCsigának és Zotyának köszönhetően már használtam egy ilyet a motoron, még a Greddys próbálkozásnál.

Optikailag az autó szinte változatlan marad idén is, azonban többen megmosolyogtak, hogy a fenébe bírom fűzni ezzel az "Ikarus" kormánnyal (szóval a hatalmas nagy gyári, egyébként szerintem jó fogású kormány :) ). Ezért vásároltam egy gyönyörű kormányt, melyet az MDSZ-nek köszönhetek, hiszen a dobogókért járó kuponokat váltottam be rá a SPEEDY-nél, meg amúgy is sajnáltam volna ennyit kiadni, egy egyébként csodálatos kormányért :) 

Tavaly év végén felkérést kaptunk Cziffer Lacival az lfsdrifter.hu közbenjárásával, hogy adjunk választ a GAMESTAR magazin néhány kérdésére. Az interjú tárgya: Live for Speed vs. DRIFT. Válaszainkat a Gamestar magazin 2008/12 számában, vagy az alábbi linken olvashatjátok:

Game Star Live for Speed vs Drift

További jó hír még, hogy Sportegyesületünk honlapja gőzerővel készül:

www.initialdrifters.hu

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86.blog.hu/api/trackback/id/tr39928619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hexer 2009.02.16. 20:49:45

Nagyon szep fejlodes, igenyes munka...gratulalok.

Egy kerdesem lenne, az MS I. mar tudja a WBO2-t, minek akkor az Innovate?

hachiroku · http://ae86.blog.hu 2009.02.17. 12:01:58

@Hexer:
Szia! Köszönöm! Tulképp azért az innovate szélessávúja, mert a diyautotune.com -nál nagyon jó áron volt, ill. sok MS-es autóban jól működik.

Hexer 2009.02.17. 22:59:08

En is komolyan gondolkodok az MS-en...egy szinten van a Vems-sel, csak sajnos belso infokat errol nem tudok.
Vems-rol mar kaptam kepet, mik a hianyosagok, mik nem mennek tokeletesen es hol kell odafigyelni a programozas soran. MS temaban nme vagyok ennyire othonos, es gondolom a forumokon is csak nagyon elvetve derul feny ilyenekre.
Ha esetleg tudsz ilyeneket sziesen meghalgatom...valami porgos szivon agyalok en is.

Luki21 2009.02.20. 01:12:29

Én nemvágom h mirők is beszéltetek de a lényeg h nagyon zsír lesz _Z :D alig várom az edzéseket :D

hachiroku · http://ae86.blog.hu 2009.02.20. 10:54:20

@Luki21:

Lényeg, hogy erősebb és jobb és sokkal hangosabb lesz, mint 2008-ban :D

@Hexer:
Innen indulj el:
www.msextra.com/manuals/MS_Extra_Manual_Index.htm

vásárolni pedig a www.diyautotune.com -ról tudsz. Iszonyat gyorsak és korrektek.

Annyit érdemes tudni, hogy a V2.2 MS I procival a belépőszintű legalapabb standalone rendszer. Ha a PCB 3.0 választod MS II procival kb. egy VEMS tudású rendszered lehet. Annyi a probléma, hogy a kibeb@szott durva dollár árfolyam most annyira nem is olcsó az MS.
Ha magad rakod össze egy stimulátor feltétlenül szükséges hozzá.
süti beállítások módosítása