Utolsó simításokat végzem a kocsin, nagyjából ezzel az optikával és műszaki tartalommal kezdjük meg az évet. Az első edzés március 15-én lesz Tökölön, szinte már számolom a napokat. A nyomtávszélesítés után kiderült, hogy elől kevés lett a RCA, ugyanis a torony tetején negatív irányban állítva a kerékdőlést értelemszerűen közelebb helyezi a gólyalábat a karosszériához így mindenbe beleér a kerék (szum: ET -2), amibe csak tud. Gyorsan kölcsön kértem ZDoman NCRCA-ját és kiderült ez meg is oldja a problémámat mindössze annyi változik, hogy így további 5cm-rel szélesedik az első nyomtáv. Erről még nem készítettem képet, de félelmetesen néz ki az autó :). Gyorsan rendeltem is NCRCA-t, bízom benne, hogy gyors határidővel elkészül a cucc.
Néhány kép:
ae86.blog.hu/media/image/20080120/20.JPG
ae86.blog.hu/media/image/20080120/22.JPG
ae86.blog.hu/media/image/20080120/25.JPG
ae86.blog.hu/media/image/20080120/37.JPG
ae86.blog.hu/media/image/20080120/43.JPG
ae86.blog.hu/media/image/20080120/50.JPG
ae86.blog.hu/media/image/20080120/54.JPG
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
[Walaki]D`Lair · http://www.drifter.hu 2008.01.23. 12:15:55
Jótanács: sose fotózz hacsit alsó szemszögből, mert nem szép :DD
oli 2008.01.24. 18:27:03
winy 2008.05.27. 13:57:05
ZDoman 2008.05.27. 21:20:55
Mindent alkalmassá lehet tenni driftelésre, de az az autó nem a legszerencsésebb választás, mivel nem sokan használják driftre - nincs hozzá sok tapasztalat és nincs hozzá tuningalkatrész sem. Bár minden csak pénz kérdése :)