HTML

hachiroku

Toyota Corolla TwinCam GT (AE86) Driftautó építése

Friss topikok

  • kókuszosvarázs: Nálunk most van folyamatban a VW bogarunk Dufi, eladása. :(:( Bár ő sosem volt verseny autó, azért... (2009.12.07. 13:09) Eladva....
  • DRIFTER DAVE: ZOLI ÉN MÁR TERVEZGETEM A DRIFTES JÖVŐMET EGY COROLLÁVAL CSAK NEM HACSIVAL HANEM COUPE VAL!! DE ... (2009.08.08. 23:11) Kakucsi csalódás
  • Ambass: üdv! Új autó project miatt eladó? (2009.07.08. 22:53) Váratlan fordulat: ELADÓ
  • duck: Épp le akartalak tolni, hogy csak piszkálni tudod az embert új bejegyzésekért, de megláttam, hogy ... (2009.06.25. 11:04) Bejelentkezés...
  • XJS: Hat apam, en nem sokat ertek a drifthez, de ilyen nyugodt, pontos meginditasokat...Kiba profi, gra... (2009.05.23. 21:49) Onboard cam by Gabofoto.hu

2009.08.20. 13:28 hachiroku

Initial Drifters Dorifto Time - Visonta

Szóval az úgy van.... :) , hogy árulom a Corollát és már nem is szándékoztam vele versenyen vagy akár edzésen nevezni, de sportegyesületünk - az Initial Drifters - visontai invitációjának nem tudtam ellenállni. Sokmindenkitől hallottam már korábban, hogy Visonta igazi kihívást jelent, mert rendkívül szűk a pálya, elnyújtott összekötőszakaszokból és számos kanyarkombinációból áll. Úgy gondoltam, itt a kocsi menetkészen, maradt 1 tank benzinem, plusz kb. 100db lerúgható gumi, miért is ne próbáljam ki a Gokartlandot. Kb. 15-20-an gyűltünk össze a depóban, profik és kezdők vegyes, de mindenki lelkes és jókedvű volt, semmi feszültség, csak az élvezet. A pálya nagyon tetszett, tényleg komoly kihívás, és véleményem szerint az itthoni helyszínek közül itt lehet a legtöbbet fejlődni vezetéstechnikailag. Mindazon túl, hogy folyamatos koncentrációt igényel a nyomvonal, fizikailg is "egyben" kell lenni.

Az első 5 kör után igencsak meglepődtem, remegett kezem lábam, izzadtam mint egy ló. Folyamatosan kalácsolni kell a kormánnyal, korrigálgatni, kuplungot rugdalni és van egy olyan ív amin szabályosan elszédültem minden körben, teljes visszafordító némi lejtéssel, hosszan elnyújtva. Persze ebben közrejátszott a rendkívüli hőség is. Az délelőtti edzés végéhez közeledve észrevettem, hogy szökik a vízhőfok mutató. Időben észleltem és gyorsan visszahűtöttem. Megint az a qrva viszkós ventillátor... ami az én trehányságom, mert már nem az első eset, hogy elfossa magát, és nem lenne nagy feladat kiváltani egy elektromossal, de valahogy mindig elmaradt. Nagyjából itt véget is ért az edzésem, a versenyt így már nem tudtam vállalni. Délelőtt sokat mentem, és baromi jól éreztem magam, tényleg nagyon hiányzott már a DRIFT. Biztos vagyok benne, hogy visszatérek még erre a pályára.

Maga a szervezés nagyon jó és versenyzőbarát volt. A szervezői gárda jól működött együtt, média, pályabírók, gumis minden rendben volt. A büfében mérsékelt árakkal találkozhattunk, sőt még bográcsos gulyást is lehetett kapni. A kommentátor természetesen ismét parádés volt, Egyed Istit egy délutáni felhőszakadás sem tántorítta el a mikrofontól, bőrigázva nyomta a szöveget :) Összegezve egy szuper napot töltöttünk együtt, nagyon jó hangulatban. Végre láttam menetközben Wukit a pokoli lánnyal, "számon lestem", hogy mit művel a kinyorsításoknál, Nagy Ádám természetesen ide is a japános formáját hozta a carbon BMW-vel, Ciff is a tőle már szokásos nagy szöges "elegant style"-ban nyomta, Szegi Józsi és Juhász Atti is nagyon ügyesek voltak, és még sorolhatnám... Király volt, a következő alkalmat sem fogom kihagyni! Karotta a depóban készített riportot néhány versenyzővel, én is köztük voltam, és benne lesz a válasz a kérdésre, amit már sokan feltettetek ;) Hamarosan felkerül, addig is olvassátok egyesületünk beszámolóját:

www.initialdrifters.hu/

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86.blog.hu/api/trackback/id/tr871325324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása