Jelentem a motor működik, gyönyörűen duruzsol, mindenféle mechanikus zörejtől mentesen. Nagyon könnyedén forog ami nagyban a könnyített lendkeréknek köszönhető. Tegnap este fejeztük be elmaradt dolgainkat. Váltó feltöltés, fagyálló, levegőszűrő rendszer. Bármilyen furcsán is hangzik, levegőszűrő egyelőre gyári került be. A nagy népszerűségnek örvendő, alapvető tuning elementként használatos olcsón hozzáférhető direkt légszűrőket én inkább hanyagolnám. Majd egyszer beszerzek japánból Apex-i vagy Trust terméket abban már csak megbízik az ember. Visszatérve motorhoz, tegnap mire végeztünk leesett 10 cm hó, aminek most kivételesen nem örültem, a kocsit így kipróbálni nem igazán tudtuk. Haza csoszogtam vele alapjáraton, és ennyi. Főleg, hogy azonnal elkezdték sózni az utakat és nem szeretném alvázvédelem nélküli autómat ennek kitenni. Reménykedem, hogy a héten lesz még száraz aszfalt, ugyan derüljön már ki, hogy milyen lett az új motor és ugye bejáratni sem ártana. Egyébként még mindig nem tettem le róla, hogy idén zárt pályán kirpóbálhassam a vasat, valószínűleg szűkebb körben hamarosan ellátogatunk Kakucsra vagy Örkénybe, feltéve ha az időjárás is úgy akarja.
Múlt héten beszereztem egy olajhőfok, illetve egy olajnyomásmérő egységet. 4A-GE motornál ez különösen fontos dolog. Ennek bekerülése is a tegnapi nap gyümölcse, amit szintén ZDomannak köszönhetek. Ismét nem volt hiány segítő kezekből, ellátogatott hozzánk többek közt Batyik is.
Megnyugodhatnak végre szomszédaim is, jövőhét hétfőre kaptam időpontot kipuffogó csövezésre, mely a korábban ismertetettek szerint 60-as csőből fog készülni és eltérően a gyáritól "underdiff" type lesz végén a csodálatos 5Zigen koppintás hátsódobbal. Egész kellemesen szól így a leömlővel és kb. 30cm csődarabbal .....
Ja... és végre valahára bekerült a szélvédő is.
Végül néhány szó az EuroRing edzésről. Az autóval ugyan nem készültünk el, de természetesen 1-2 órára kilátogattunk mivel Miki barátom újra kápráztatta a tisztelt nagyérdeműt hachirokujával és egyszerűen ilyenről nem lehet lemaradni. Az edzés végén még a betonfalat is megérintette, melyet a J1-ből élvezhettem végig:)
A magyar DriftKing, szerintem....
windshield
műszerek
olajnyomás
olajhőfok
szépen jár :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nissanzi 2007.11.12. 22:02:20
Batyik 2007.11.12. 22:48:48