A tegnap olyan volt, mint amit japán garázsokban lehet látni egy-egy AE86 újjászületésekor :). Múlt héten esténként ZDoman összerakta a motor hiányzó részeit, így tegnap délelőtt elkezdődhetett az egész szerkezet átvizsgálása, maradék hardver összehalászása, és a motor beemelése. A beemelésig délutánra jutottunk el, mert a váltó adott még némi feladatot Zolinak. Szétszerelte, kicserélte a tömítéseket, szimmeringeket, nehogy ezzel is gond legyen a későbbiekben. Mindeközben szépen lassan szuper kis csapat gyűlt össze. Megérkezett Walaki, majd Szmöre, Miki és Rami, Sumy és természetesen rendszeres segítőnk, Lóri.
Ezúton szeretném megköszönni barátainknak, hogy eljöttek és segítettek!
Tehát bekerült szépen lassan a motor. Ezt követően összeraktuk a hajtásláncot és ZDoman ellenőrizte az autó összes fontosabb csavarját nyomatékkulccsal. Valamikor este 10 környékén juttottunk el arra a szintre, hogy nagyjából minden a helyére került. Csak nagyjából, mivel akadt némi összeférhetetlenség a kábelkorbács és a motoron lévő szenzorok között. Ezeket át kellett vezetékezni és csatlakozókat cserélni. Kb. éjfél környékén töltöttük fel a motort olajjal, vízzel. Közben kiderült még, hogy hiányzik 1-2 jeladó is a kábelkötegből, illetve a keverékszabályzó. Lóri felajánlotta, - aki még ekkor is tartotta bennünk a lelket, csináljuk - haladjunk, hétvégén edzés :) - hogy gyorsan kapjuk ki a kocsijából a hiányzó cuccokat és röffentsük be azokkal a motort. Megcsináltuk, éjjel 1. Na nézzük lesz-e olajnyomás: tökéletes. Wow... viszont az AC kussol.. ezt kb. 1 hónappal ezelőtt kettőből raktam össze és én patch nem próbáltam ki, hogy működik-e. Közben valahogy a fáradtságtól, múló kedvtől, meg minden egyébtől, megszületett a nap legdurvább "piroskarikás18as" aranyköpése. Lóri kérdezte, h meeee' nem megy az AC??? Válasz: nemtom, pedig összeraktam az egyik izéjét a másik miaf#szomjával....LOL A lényeg, hogy levettük a tankot és kicseréltük az AC-t, ezzel meg is oldódott az üzemanyagellátás kérdése, ennél a pontnál fel is adtuk a küzdelmet... Olajnyomás van, önindító forog, szikra van, üzemanyag érkezik. Még egy gondolat amit nem tudok kihagyni:) ZDoman az az ember aki még éjjel 2kor sem hagyta, hogy egy kábelt forrasztás és megfelelő saru nélkül összeilleszthessünk, pedig veszekedtünk vele :):):). Lórinak pedig special thx az éjjeli műszakért.
Folyt. köv.
Így fest a 16V ITB-vel. Sajnos nem az enyém, ZD adta kölcsön a fotó erejéig, bár szerintem lesz nekem is ilyenem:)
tehát a 16V
másik oldal
szívbeültetés
szívbeültetés 2.
jól mutatnak együtt
4A-GE 16V
Örül a fejem :)
Mester és a tanítványok
Jól áll neki a leömlő
Indításra kész
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Batyik 2007.11.08. 10:07:20
oli 2007.11.09. 15:17:47
SGONZALEZ 2007.11.09. 16:17:55
Szmöre 2007.11.09. 23:09:40
Nissanzi 2007.11.11. 20:52:34