Az autót nagyjából összeszereltem, bár még vár rám némi munka. Sajnos beszakadt 1-1 csavar, melyeket pótolni kell majd, de durván egy "hétvégényi" meló maradt el rajta, amit majd fokozatosan lecsipegetek esténként. Ha nem jön közbe semmi, vasárnap elkezdem összegyűjtögetni a motor alkatrészeit azután megy az összes cucc ZDoman műhelyébe és elkezdődik a versenylovak felélesztése.
Múlt héten megérkeztek Sutter barátom által intézett hátsódobok USA-ból, nagyon szép küllemű cucc 60-as csőcsatlakozással, egyéb hangtompító eszközt nem tervezek, sőt még ebből is kicsavarozható a tompító, tehát egy 60mm-es rendszer lesz alatta 1 dobbal, üvöltsön csak, majd ha lesz egyszer ITB és úgy szól mint Mikié letompítom, azt butaság lenne elnyomni :).
Ma este adtam le a technikai szabályzatnak megfelelő polikarbonát (lexán) ablak rendelésemet, ahogy eddig számolgattam az ajtók, kaszni könnyítésével, lexánnal nagyjából a bukócső és erősítések súlyát tudtam ellensúlyozni. Persze ott van még a lebutított beltér, plusz a kipuffogó rendszeren is nyerek jónéhány kg-ot, alvázvédő/hangszigetelő is megszűntek létezni, ennek ellenére kétlem, hogy 900 kg-ig sikerült volna levinni a kocsi tömegét. Majd a mérleg megmondja első utam úgyis oda fog vezetni.
Néhány kép... Lóri is meglátogatott :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
momo 2007.12.28. 19:06:42
momo 2008.01.09. 09:24:48
momo 2008.01.09. 12:20:45
hachiroku · http://ae86.blog.hu 2008.01.09. 12:50:58
15e még elmegy, USAból olcsóbb valamivel.
momo 2008.01.09. 13:10:41
hachiroku · http://ae86.blog.hu 2008.01.09. 13:44:12
momo 2008.01.09. 13:49:33
momo 2008.01.09. 16:32:40
momo 2008.01.09. 17:17:37