Az elmúlt néhány hét időtartama alatt szépen fejlődött a karosszériám, és valóban kezdi visszanyerni eredeti fittségét, ahogyan ez a www.simoncar.hu-n is olvasható. A fényképek nem igazán adják vissza, de rendkívül sok új lemezt kapott a "bódé", megdolgoztak vele a fiúk rendesen. A futómű erősítések szemre is brutálisan néznek ki, azt hiszem nem igazán fog gondot okozni az illesztéseknek a TRD pályafutómű, ami megjegyzem olyan kemény, hogy egy gyári huszonéves kasztnit valószínűleg 1 idény alatt széttépne. Egyik fényképen már megfigyelhető, hogy helyt kaptak a bukóketrec talpalási pontjai, illetve bekerült a fő ív is. Előreláthatólag 1 hét csúszással számolunk, ami azt hiszem egy autóépítési projektnél igencsak elfogadható.
ZDoman közbenjárásának köszönhetően elkészültek a TRD klón 8 ill. 6 kg/mm erősségű versenyrugóim is, melyek szemre megegyeznek az eredeti TRD-vel, alig várom, hogy kipróbálhassam őket mielőbb.
Időközben okulva számos Drifter sikeréből és tapasztalatából, beruháztam egy Logitech Driving Force Pro 900 fokot forduló FFB-s kormányra, hogy autó híjján is fejleszteni tudjam technikai tudásomat a Live for Speed nevű szimulátorral. Egy hét teszt után azt tudom mondani, a legésszerűbb beruházás volt, amit nyugodt szívvel merek ajánlani bárkinek, aki egyszer az életben is szeretné kipróbálni eme technikai sportot. Sajnos G-k nem hatnak, de a kormány, kuplung, gáz, fék, kézifék - megfelelő használatát valamint az alapvető drift technikákat, elsajátíthatja bárki, akinek „nem szúrja a hátát a kormány”. Mindezeket egyébként elméletben Keiichi Tsuchiya-tól is láthatjuk a Drift Bible című DVD-n, szintén javaslom megtekintését. A kormányt szerencsére nem csak én használom :).
Ezen kívül foglalkoztam még kicsit a fogasléces kormányművel is melyen már csak foghézagot kell állítanunk, és mehet is vissza a helyére.
Összességében jól állunk, alkatrész szinte már alig kell 1-2 apróság, ha nem húzódik el a fényezés sem, és keveset alszom néhány hétig, 3 hónap múlva akár járathatom is be az új motort.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.