HTML

hachiroku

Toyota Corolla TwinCam GT (AE86) Driftautó építése

Friss topikok

  • kókuszosvarázs: Nálunk most van folyamatban a VW bogarunk Dufi, eladása. :(:( Bár ő sosem volt verseny autó, azért... (2009.12.07. 13:09) Eladva....
  • DRIFTER DAVE: ZOLI ÉN MÁR TERVEZGETEM A DRIFTES JÖVŐMET EGY COROLLÁVAL CSAK NEM HACSIVAL HANEM COUPE VAL!! DE ... (2009.08.08. 23:11) Kakucsi csalódás
  • Ambass: üdv! Új autó project miatt eladó? (2009.07.08. 22:53) Váratlan fordulat: ELADÓ
  • duck: Épp le akartalak tolni, hogy csak piszkálni tudod az embert új bejegyzésekért, de megláttam, hogy ... (2009.06.25. 11:04) Bejelentkezés...
  • XJS: Hat apam, en nem sokat ertek a drifthez, de ilyen nyugodt, pontos meginditasokat...Kiba profi, gra... (2009.05.23. 21:49) Onboard cam by Gabofoto.hu

2007.07.22. 22:24 hachiroku

„Állatorvosi ló”

Az elmúlt néhány hét időtartama alatt szépen fejlődött a karosszériám, és valóban kezdi visszanyerni eredeti fittségét, ahogyan ez a www.simoncar.hu-n is olvasható. A fényképek nem igazán adják vissza, de rendkívül sok új lemezt kapott a "bódé", megdolgoztak vele a fiúk rendesen. A futómű erősítések szemre is brutálisan néznek ki, azt hiszem nem igazán fog gondot okozni az illesztéseknek a TRD pályafutómű, ami megjegyzem olyan kemény, hogy egy gyári huszonéves kasztnit valószínűleg 1 idény alatt széttépne. Egyik fényképen már megfigyelhető, hogy helyt kaptak a bukóketrec talpalási pontjai, illetve bekerült a fő ív is. Előreláthatólag 1 hét csúszással számolunk, ami azt hiszem egy autóépítési projektnél igencsak elfogadható.
ZDoman közbenjárásának köszönhetően elkészültek a TRD klón 8 ill. 6 kg/mm erősségű versenyrugóim is, melyek szemre megegyeznek az eredeti TRD-vel, alig várom, hogy kipróbálhassam őket mielőbb.
 
Időközben okulva számos Drifter sikeréből és tapasztalatából, beruháztam egy Logitech Driving Force Pro 900 fokot forduló FFB-s kormányra, hogy autó híjján is fejleszteni tudjam technikai tudásomat a Live for Speed nevű szimulátorral. Egy hét teszt után azt tudom mondani, a legésszerűbb beruházás volt, amit nyugodt szívvel merek ajánlani bárkinek, aki egyszer az életben is szeretné kipróbálni eme technikai sportot. Sajnos G-k nem hatnak, de a kormány, kuplung, gáz, fék, kézifék - megfelelő használatát valamint az alapvető drift technikákat, elsajátíthatja bárki, akinek „nem szúrja a hátát a kormány”. Mindezeket egyébként elméletben Keiichi Tsuchiya-tól is láthatjuk a Drift Bible című DVD-n, szintén javaslom megtekintését. A kormányt szerencsére nem csak én használom :).
 
Ezen kívül foglalkoztam még kicsit a fogasléces kormányművel is melyen már csak foghézagot kell állítanunk, és mehet is vissza a helyére.
Összességében jól állunk, alkatrész szinte már alig kell 1-2 apróság, ha nem húzódik el a fényezés sem, és keveset alszom néhány hétig, 3 hónap múlva akár járathatom is be az új motort.
 
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86.blog.hu/api/trackback/id/tr87123206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása