Viszonylag gyorsan sikerült új motoralapot találni, egy pécsi bontóban leltünk a 2. generációs 4A-GE motorra ami egy bontott AE92 Corollából származik. A szétszerelés után szerencsére beigazolódott: jó vétel volt! ZDoman sógorom és segítőm diagnosztizálta a cserélendő alkatrészeket és felvázolta a felújítás menetét. Utasításait követve megrendeltem egy halom gyári alkatrészt, lesíkoltattam a blokkot, felújíttattam a hengerfejet, melyet ő előzőekben már kezelésbe vett némi tuningolás céljából. Május 7-én megérkezett az utolsó alkatrész is, a szív összefűzésre előkészítve ami valószínűleg a karosszéria elkészülte után fog megvalósulni.
Az új motor főbb paraméterei:
1989, 7rib 4A-GE, MAP szenzoros vezérléssel.
Emelt sűrítési viszony, portolt hengerfej, 7A-FE fém hengerfejtömítés, fokolókerekek.
Reményeink szerint nagyjából ~130 lóerő körül fog teljesíteni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Zoli 2007.09.10. 22:17:20