Kedves olvasók, a főcím igaz. Úgy gondoltam lezárok egy fejezetet, és eladásra kínálom a gondosan megépített versenyautómat. A blogról minden információ begyűjthető a kocsiról, nem zsákbamacskát árulok. Mivel ezen blogot eleve a hachiroku építésének dedikáltam, így ezzel egyidejűleg a publikálást is befejezem. Az autó kész, az autó jó, és eladó... Tavaly az OB2-ben bizonyított (éves összetett 2. helyezés), idén pedig igazoltam, hogy a 300-400 lovas autók ellen is van "keresnivalója" a kis Toyotának. Driftre tökéletes, pályaversenyzésre, trackday-ekre szintén tökéletesen beállítható.
specifikációk:
4AGE 7 bordás blokk
bigport főtengely, dugók, hkarok
ARP csavarok
minden centírozva, grammolva
Small port olaj pumpa
könnyített lendkerék
portolt polírozott hengergej
HKS 272 8,1mm vezérműtengelyek, fokolótárcsákkal
HKS szeleprugók
HKS oil up kit
AE101 4 pillangós szívósor
T3 bigport adapter
egyedi tüték
Pipercross légszűrő
TRD 4-1 leömlő
50-es kipufogórendszer 1 hangtompító dobbal
32 soros olajhűtő
Mocal termosztátos olajhűtő adapter
frissen épített motor, kb. 170 lóerő főtengelyen
Motorvezérlő elektronika:
Megasquirt Standalone V2.2 programozható elektronika
Innovate LC1 szélessávú lambdaszonda
Erőátvitel, váltó:
frissen felújított T-50 váltó (kouki)
frissen felújított LSD
új Wier Performance 4,778 rövid végáttétel
új Wier Performance solid spacer kit
Futómű:
8kg/mm első rugók
6kg/mm hátsó rugók
TRD pályaverseny gátló elől, (short stroke)
Koni Sport állítható gátló hátul
CUSCO hátsó stabilizátor
NCRCA 40mm alu aranyra eloxált
nyomtávszélesítők alu 40mm aranyra eloxált
állítható panhard
prothane szilentek
TEIN állítható toronytányér
CUSCO toronymerevítő
Battle Version stage #2 kormány kit
Kasztni:
2007-ben teljesen újjáépített, leerősített karosszéria, 8 pontos papíros bukóketreccel, Lexan ablakokkal
üvegszálas motorháztető
üvegszálas csomagtérajtó TRD változat
üvegszálas oldalajtók
Belső:
2 x Drift Racing versenyülés
2 x Schroth 4 pontos versenyöv
6 pólusú áramtalanítanó rendszer (külső, belső)
tűzoltókészülék
kiegészítő műszerek, olajnyomás, olajhőfok, benzin/levegő keverék
820 kg a menetkész tömege, ehhez 170 lóerő, amit kb. 8200 ford/percnél ad le, 9000-ig biztonságosan forgatható, max. 8700-as tiltáson használtam. Közúti forgalomban nem használható, Drift gépkönyv megoldható. MDSZ "PRO" minősítésú autó. Tartozik még hozzá 16db alukerék, és kb. ~100db használt gumi.
Komoly érdeklődők a blogon keresztül vagy az alábbi telefonon elérnek:
+36 20 363 1522
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Batyik 2009.07.07. 18:36:43
Ambass 2009.07.08. 22:53:50