Gabó jóvoltából felkerült a tököli verseny edzésnapjáról 2 belső felvétel. Az egyik etap szitáló esőben, a másik pedig verőfényes napsütésben készült.
Az tisztán látszik, hogy baromi hosszú a 2-es fokozat a közel 9000-es fordulattal, 100km/h felett van vége vmivel. A gyári 4.300 végáttétel már nem igazán illik ehhez a motorkonfighoz, ezért rendeltem egy Weir Performance féle 4.778 ring and pinion set-et, és solid spacert a diffibe. A shipping info szerint ma érkezik a csomag :). Megérkezett :) Ezzel a tavaly tervezett fejlesztések mind megvalósulnak. Az autó szemtelenül könnyű, a motor már elég erős, a végáttétel cserével pedig talán már harmadikban is használható lesz, és remélem vadul forognak le majd a sebesség fokozatok. A kocsi nagyon tuti lesz, csak legyen is időm használni, egyelőre úgy néz ki a következő versenyt bebuktam, munka van, nagyon sok....
Szitáló esőben:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
switch 2009.05.21. 20:04:20
Görgő 2009.05.22. 14:44:50
Azért remélem valami csoda folytán ott tudsz lenni pócson mert több mint egy éve nem láttam az autódat és már megöl a kíváncsiság...:)
Batyik 2009.05.23. 16:18:16
XJS · http://www.ae86.hu 2009.05.23. 21:49:55