Beindult a malac, szépen röfög :D:D:D. Igaz még csak a gyári elektronikával, de működött. Beindítottuk, megnyugodtunk, minden OK. Jöhet a MegaSquirt!!!! Olajnyomás full, persze bután járt, de működött. Nagyon nem forszíroztuk a forgatást, lévén vasárnap meg Nemzeti Ünnep is, a malac pedig fülsüketítően hangos. Természtesen a héten is sokat dolgoztunk a kocsin, megkapta az új váltót, hiperszuper olajakat. Sumy barátunk elkészítette a középkonzolt, melybe kényelmesen beépíthetem az összes műszert. ZDoman újraesztergálta a kézifék mechanikáját, plusz készíttetett egy könnyített ékszíjtárcsát. Köszönet érte srácok! Életre keltettem az Innovate szondát, bekötöttem végre az áramtalanítót is, felkerült a vákum kollektor, új benzin betáp stb stb..... Két átkötés, két ellenállás beforrasztása, a gyújtáselektronika átkötése választ el attól, hogy beinduljon egy MS alapprogival. A héten menni fog, teljes erejéből, ezt megígérem.
Nagyon beindultam én is, mivel hétvégén kilátogattunk az MDSZ idei első hivatalos edzésére, ahol jó volt végre találkozni barátokkal, ismerősökkel a drift élet képviselőivel. Éééééés természetesen a legjobb volt megcsodálni Miki1 új technikáját, az AE2000-t. Kívülről is nagy élmény volt látni a hatalmas kerekeket is brutálisan elfüstölő AE86-ot. Aztán beültem és mentük egy rövidet. Lehet olyat írni egy blogon, hogy "abokámatmajdlefostam" ? :D Ez a kocsi bizony, nagyon durva, lófaxt sem ad vissza az, amit kívülről lát az ember. Egyrészt a nyers erő, másrészt a Honda hangélmény, amit kívülről sajnos a kipuff elnyom. Ugye ezt a mocit egy közel 400kg-mal nehezebb bódéba tervezték (S2000), asszem nem is mondok többet....
Kedves drift, hamarosan én is érkezem.
1st start video a malacról:
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Z0tya 2009.03.19. 13:11:43
(Azért egy valamit árulj el:
standalone ecu és elosztó..mé?????...:) )
hachiroku · http://ae86.blog.hu 2009.03.19. 13:48:25
Ezt nem én találtam ki természetesen, csak próbálom megvalósítani MegaSquirt sikersztorik alapján :). Talán ma sikerül is ;) Nem egyszerű ez a mega, nagyon meg kell érteni a működését... Aztán remélem hamarosan zaklathatlak a programozással kapcsolatban! ;)
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.03.19. 20:22:36
gyere át, adok egy elektromos, nagy klímaventit, csak azt a randa propellert ne lássam azon a szép motoron.
hachiroku · http://ae86.blog.hu 2009.03.20. 08:38:55
Előre is thx!
Z0tya 2009.03.23. 08:26:38
A megisquirthoz van vr szenzor elektronika minek ez e sok doboz elé.
Ráadásul a gyújtáselosztó jele nem is túl pontos, lóg a tengely,, lán vagy fogaskerékhajtás a főtengelyről....tudom tudom toyota de akkor is.
Az én receptem:
36-1 tárcsa a főtengelyre, Ford EDIS gyújtás wastedspark trafóval, ami a mega-hoz szintén bolt on, de még az edis is kimaradhat, ha van két végfok beforrasztva lehet hajtani a trafókat közvetlen.
(a Cossien ennél egzotikusabb a trigger, amihez a firmware verzió csak nem akart elkészülni a vemshez, így mi is a recept szerint jártunk el, és rock solid.
Z0tya 2009.03.23. 14:59:59
crank cold pw (-40c) ms:24
crank warm pw (77c) ms: 19
crank advance (deg): 4
msi3 2009.03.28. 10:26:12