Vasárnap a csodálatos idő szinte hívott, hogy kicsit teszteljük a gépet. Ugye az utcai teszt kizárt, de van nekünk egy betonplaccunk az erdő közepén:). Sajnos elég kicsi alig párszáz m2, de a terhelésváltásokat / súlypontáthelyezéseket azért lehet rajta gyakorolgatni, ebből pedig valamelyest lehet következtetni, hogyan is fog majd viselkedni az autó kicsit tempósabb körülmények között. A tipikus "figure 8" azaz 8-asok rajzolása volt a cél, a betonplacc adta lehetőségek szerint legszélesebben. Az autó szvsz jóindulatúan viselkedett, karosszéria dőlés elenyésző, diffi progresszív, motor bitang - igazából nem tudok rosszat mondani a kocsiról. Bízom benne, hogy mielőbb sikerül összeszokni a géppel. Talán az eleje picit magas, lehet ezen faragunk, de csak miután (reményeim szerint még a héten) kipróbáltuk az EURORING-en. A játszadozásnak csak az olaj szabott gátat, sajnos még nem a versenyolaj volt a motorban csak a bejáratós 10W40 Castrol, ez pedig nem igazán bírta a terhelést (magas fordulat, kicsi tempó, hűtés alig). Viszonylag gyorsan felhevült és kicsit összeesett amit az olajnyomáson észlelni lehetett, nem is bántottuk tovább, test #1-nek jó volt és végre már kicsit keresztben tarthattam(tuk) a gépet.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.