HTML

hachiroku

Toyota Corolla TwinCam GT (AE86) Driftautó építése

Friss topikok

  • kókuszosvarázs: Nálunk most van folyamatban a VW bogarunk Dufi, eladása. :(:( Bár ő sosem volt verseny autó, azért... (2009.12.07. 13:09) Eladva....
  • DRIFTER DAVE: ZOLI ÉN MÁR TERVEZGETEM A DRIFTES JÖVŐMET EGY COROLLÁVAL CSAK NEM HACSIVAL HANEM COUPE VAL!! DE ... (2009.08.08. 23:11) Kakucsi csalódás
  • Ambass: üdv! Új autó project miatt eladó? (2009.07.08. 22:53) Váratlan fordulat: ELADÓ
  • duck: Épp le akartalak tolni, hogy csak piszkálni tudod az embert új bejegyzésekért, de megláttam, hogy ... (2009.06.25. 11:04) Bejelentkezés...
  • XJS: Hat apam, en nem sokat ertek a drifthez, de ilyen nyugodt, pontos meginditasokat...Kiba profi, gra... (2009.05.23. 21:49) Onboard cam by Gabofoto.hu

2007.12.25. 19:06 hachiroku

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok!

Úgy tűnik jó voltam, leltem ajándékot a fa alatt bőven:)

Az elmúlt egy hónapban a munkám nem hagyott időt, így sok dolog nem történhetett autófronton, de azért nem maradt teljesen érintetlenül. Lajoosh barátom jóvoltából elindult egy szolíd design projekt amire tavaszig akár pontot is tennénk. Addig is csináltattam néhány 'alap' matricát melyek illeszkednek majd a későbbi külsőhöz. Továbbá SutteR barátomtól visszakaptam ex-autóm Greddy Trust száraz szivacsos légszűrőjét, mellyel csodálatos akusztikus élmény 5000 felett forgatni ezt a motort.

 

Megleptem magam karácsony alkalmából egy CUSCO Vacanza hátsó kanyarstabilizátorral. Gyönyörűen formázott japán acél, kifogástalan minőség. Kedves nejemtől egy bukósisak várt a fa alatt, ZDoman Jézuskája pedig szintén fontos alkatrészt hozott, egy 'ZDoman tuning' állítható Panhard rudat. Ezzel az alkatrésszel a nagyfokú ültetéstől keresztirányban elmászott hátsóhidat lehet visszaállítani eredeti pozicíójába. Nyomtávszélesítők sajnos csúsznak, de várhatóan január elején megkapom azokat is aranyszínűre eloxálva :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86.blog.hu/api/trackback/id/tr30274920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbim3gtr 2007.12.31. 18:27:06

eszméletlen, király verda
süti beállítások módosítása