HTML

hachiroku

Toyota Corolla TwinCam GT (AE86) Driftautó építése

Friss topikok

  • kókuszosvarázs: Nálunk most van folyamatban a VW bogarunk Dufi, eladása. :(:( Bár ő sosem volt verseny autó, azért... (2009.12.07. 13:09) Eladva....
  • DRIFTER DAVE: ZOLI ÉN MÁR TERVEZGETEM A DRIFTES JÖVŐMET EGY COROLLÁVAL CSAK NEM HACSIVAL HANEM COUPE VAL!! DE ... (2009.08.08. 23:11) Kakucsi csalódás
  • Ambass: üdv! Új autó project miatt eladó? (2009.07.08. 22:53) Váratlan fordulat: ELADÓ
  • duck: Épp le akartalak tolni, hogy csak piszkálni tudod az embert új bejegyzésekért, de megláttam, hogy ... (2009.06.25. 11:04) Bejelentkezés...
  • XJS: Hat apam, en nem sokat ertek a drifthez, de ilyen nyugodt, pontos meginditasokat...Kiba profi, gra... (2009.05.23. 21:49) Onboard cam by Gabofoto.hu

2007.11.22. 13:40 hachiroku

Túl az első teszten...

Közel 100km-t tettem a kocsiba hétfőn. Szereztem "P-" rendszámot, mert úgy gondoltam ha már úgyis mennem kell kipufogót csináltatni, lábon teszem meg az utat, hadd járjon egy kicsit a motor is. Több helyről is kértem ajánlatot, választásom a www.horvathkipufogo.hu -ra esett. Elfogadható áron, korrekt munka, (kipuff ügyben elég nagy a szórás, főleg ha az ember nem az adott helyen vásárolja/csináltatja a leömlőt/dobot). A gyári felfogatások helyett erősebbeket kaptam, a 60mm-es cső pedig a lehető legegyenesebb úton érkezik a hátsódobhoz. Gyárilag a rendszer megkerüli felülről a hidat, ez pedig a híd alatt 3-4cm-rel halad nyíl egyenesen. Japánok is így szokták, gondoltam jó lesz:). Nagyon morcosan muzsikáló rendszer, versenyautóhoz illően hangos. Érzésre előcsalogatott pár pihenő lovat is. Az út nem volt ideális, egész nap szitált vmi az égből, így messzemenő következtetéseket nem is vonnék le egyelőre a futóműről. Maradjunk annyiban, hogy elsőre, házilagos beállításokkal nem tűnik rossznak, a csövezett "bódé" pedig überfasza. Ha sikerülne versenypályán is kipróbálni, sokat segítene, télen lenne idő faragni ezt-azt.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ae86.blog.hu/api/trackback/id/tr8238147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oli 2007.11.23. 18:36:47

JO lett a kocsi legalább mostmár hangja is megfelelő :D

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2007.12.23. 22:26:49

wehh gyönyörű ami itten lezajlott pár hónap alatt, az ünnepek után esetleg kaphatunk pár sort a fejleményekről, engem nagyon érdekelne :P üdv és riszpekt,

miluman
süti beállítások módosítása