Az autó múlt hónapban hazakerült a műhelyből, majd néhány nap múlva a fényezőnél landolt. Fényezés előtt találtam még tennivalót bőven. Először is nagyon tetszett kakucsi győztes, Adorján Drift BMW-jének belső dizájnja, előzetes egyeztetés után:) lekopiztam a bukócső megoldását. Szálirányú csiszolás, 2 réteg lakk, majd száradás után maszkolás (egyébként az egész futómű maszkolásra került fényezés előtt, mivel már a végleges konfig került alá). Bekerült az első keresztmerevítő is ami a műszerfalat és kormányművet hivatott tartani, itt sajnos átalakításokat kellett végezni, mivel a bukóketrec pont a gyári felfogatás mentén halad a tornyokig. A lehetőségekhez képest egész jól sikerült megoldani, visszakerült a gyári helyére és bekötöttük a bukócsőbe is. Az egyik sárvédőn kellett még utómunkálatokat végezni, illetve az első lökhárító látogatta meg a műanyagost fényezés előtt.
Leteszteltem az új kompresszoromat és festékszórómat, felújítottam a hátsó hidat. Ebben egyébként már friss speciális olaj és egy frankón előfeszített gyári LSD várja a megmérettetést.
Az autó kábelkötegeivel folytattam a munkát, Lóri barátommal elboltoltunk pár dolgot, kaptam tőle egy komplett MAP szenzoros köteget, átvizsgáltam, ahol kellett megjavítottam, majd újraszigeteltem az összes korbácsot.
Üzemanyagellátás lett a következő megoldatlan terület, mivel ezzel tervezem kezdeni majd az összeszerelést. A meglévő tankban sajnos egy haldokló AC tologatta az utolsó litereket, de Zdoman ismét kegyes volt és kaptam tőle egy donor AC-t, majd a kettőből sikerült egy működőképeset összevarázsolnom. AC-t betoltam a tankba ami sajnos meglehetősen rozsdás volt, úgy gondoltam ez nem bírná ki úgysem a homokszórást, ezért kissé felcsiszoltam és kapott 2 réteg Hammerite-ot. Szerintem egy jóideig bírni fogja, szép lett, újnak tűnik. Szintén ezen megoldást alkalmaztam az üzemanyag csőrendszernél is, ami szerencsére egész jó állapotban túl tudta élni az elmúlt 25 évet.
Jelen pillanatban várom, hogy elkészüljön a fényezés és mielőbb hozzáláthassak a legózáshoz. Annyi dolog van a fejemben, és annyi különböző teli doboz a garázsban, hogy kénytelen leszek to-do list alapján dolgozni majd.
Továbbá folyamatosan művelem magam a drift specifikus kiegészítők területén és elindult néhány D-spec alkatrész beszerzése, gyártatása is, de ezekről majd később, amennyiben beváltják a hozzájuk fűzött reményeket. Mikor lesz ez még? :).. legjobb esetben október végére egy gyakorlás / teszt talán belefér, de inkább nem is reménykedem... sebaj majd jövőre nem győzök gyakorolni, szerencsére az Magyar Drift Szövetség egyre több és professzionálisabb lehetőséget biztosít erre.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.