Igen, szökőévente egyszer adódik ilyen lehetőség, mint 2008.02.29-én történt. Regisztráltam az EURORINGRE tesztelés céljából, mivel e napra több drifter is jelezte pályahasználati szándékát. A délelőtti pár csepp eső azonban eltántoríthatta a többi regisztrálót, így gyakorlatilag mi birtokolhattuk a pályát, ráadásul azon a nyomvonalon amelyik csak tetszett. Mindössze egy Subaru Impreza STi-vel kellett osztoznunk a pályán az első órában, ezután egész délután miénk volt a csatatér. Örömömre szolgált, hogy néhány barátom is kilátogatott a próbanapra. Részesültem némi elméleti és gyakorlati oktatásban a példaképtől, azaz Dénes Mikitől, később SutteR próbált vezetéstechnikai tanácsokkal ellátni, ZDoman pedig az autó finomrahangolását végezte és szintén szolgált némi megfogadandó tanáccsal. Kilátogatott még TéZé barátom is aki csodálatos képeket és felvételeket készített az első igazi drift próbámról. Érdekesség, hogy nem csak nevünk azonos, de szintén drift toyota fog épülni számára, talán némileg segítségünkkel és tapasztalataink felhasználásával. Tehát csodálatos nap volt, végre elkészült és ráadásul olyan mint amilyennek elképzeltem, továbbá megautóztattam mindenkit még a nejemet is sikerült rávenni, hogy üljön be a J1-be :)
A pályán kinéztem magamnak néhány többkanyaros kombinációt és ezek összefűzögetésére próbáltam leginkább törekedni. Az edzés második felére kezdett összeállni a dolog, tudtam menni néhány egész szép kört is, próbálgattam többféle drift technikát, persze volt néhány kisebb pályaelhagyás, de tökéletesen egyben sikerült hazavinni a kocsit. Az autó nagyon jól bírta a gyűrődést, pedig elhasználtam jónéhány garnitúra gumit. Mindössze a 2 első sárvédő nem szerette a néha nagy szögben elkapott rázókövet, és a kerék kissé kifordította a peremeket. Az autó úgy érzem jó lett, támogatja a driftet, el is döntöttem, hogy komolyabb változtatást ebben a szezonban nem végeznék rajta. A hidrókézire kell beszereznem egy komolyabb munkahengert, ez a skodás megoldás nálam sajnos hasznavehetetlen, ill. a kuplung alsó munkahengerét kell kicserélnem mielőbb. Fogunk még játszani az autó hasmagasságával és futóműbeállításokkal, max. 1-2 müanyagelem kb. ennyi. Ezt az évet úgyis főként gyakorlásra, kocsi kiismerésére és megszelídítésére szánom. Végül néhány kép, melyekből néhányat a bejegyzés alján nagyobb méretben is csatolok, szerintem érdemes letölteni :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.